O pralnici Koltrina
Priljubljene turistične destinacije in pralnice gredo z roko v roki. Prav to je imela v mislih gospa Valentina, ko je s pomočjo naše ekipe zagnala danes uspešno profesionalno pralnico. Ampak, kako se je vse začelo?
“Delala sem v tekstilni industriji, a nisem bila zadovoljna. Hotel sem biti sam svoj šef. Glede na to, da živim v turistični destinaciji, sem vedela, da je to smer, v katero se želim usmeriti. Želela pa sem si bolj umirjeno službo, kjer mi ne bi bilo treba nenehno komunicirati z ljudmi. Z možem sva razmišljala in prišlo nama je na misel – zakaj ne bi poskusila s profesionalno pralnico?” se spominja gospa Valentina.
Izzivi: Takojšen ‘klik’
“Nisva pa poznala nikogar, ki bi naju podučil o tem poslu. Moj glavni zaveznik je bil torej – internet! Bila sem v stiku še z enim podjetjem, jim na kratko povedala, kaj želim, vendar sem dobila le skope informacije, ki so temeljile zgolj na cenah. Hkrati sem kontaktirala tudi vas in enostavno sva ‘kliknila’. Vaša spletna stran je bila zame zelo informativna in lahko sem našla veliko odgovorov na svoja vprašanja. Zame je bil LG Professional – vse na enem mestu. Pri moji odločitvi je bil ključen človeški pristop. Kot nekdo, ki nikoli ni imel stika s pralno opremo, sem bila vesela, da sem lahko za vsako vprašanje kontaktirala vašo ekipo, čeprav se mi je zdelo povsem banalno,” pravi gospa Valentina.
Po najinem prvem stiku se je vse začelo odvijati precej hitro. “Kmalu smo se dogovorili za sestanek, da se osebno spoznamo in dogovorimo vse podrobnosti in možnosti.
Izziv, s katerim se je gospa Valentina soočila v tej fazi, je bilo najti ustrezen, finančno sprejemljiv prostor za svojo pralnico. Za en prostor se je že dogovarjala in nameravala naši ekipi poslati prostor in načrt postavitve, a je lastnik nenadoma odstopil od dogovora. Vendar ni pustila, da bi jo to odvrnilo. Spomnila se je, da je bil v sosednji stavbi prostor, kjer je bila prej pralnica, in povprašala po številki lastnika. Zelo hitro so se dogovorili. “Saj veste, kako pravijo – ko se ena vrata zaprejo, se odpre okno. Odlično se je izšlo,” pravi.
“Vaša spletna stran je bila zame zelo informativna in lahko sem našla veliko odgovorov na svoja vprašanja. Zame je bil LG Professional - vse na enem mestu”
Rešitev: Zmagovalna kombinacija opreme
Ker je bil njen primarni vir financiranja lastni kapital, je bila gospa Valentina na začetku omejena s proračunom. Tako je po našem nasvetu izbrala paket izdelkov in storitev..
Dobavljeni izdelki
- Profesionalni pralni stroj LG Giant (kapaciteta 10 kg)
- Profesionalni sušilni stroj LG Giant (kapaciteta 10 kg)
- Profesionalni pralni stroj LG Titan (kapaciteta 15 kg)
- Profesionalni sušilni stroj LG Titan (kapaciteta 14 kg)
- GMP likalni valj (140 cm)
- BW generator ozona
Opravljene storitve
- Namestitev
- Izobraževanje za uporabo
- Svetovanje pri proračunu in financiranju
“Izdelki so bili na zalogi v skladišču in od tu naprej je šlo vse gladko. “Vaš tehnik me je obiskal in dal svoja priporočila, ki sem jih vzela zelo resno. Zato je bilo, ko so izdelki prispeli, vse narejeno v samo 3 dneh in pripravljeni smo bili na začetek. V začetku maja smo odprli pralnico za stranke” se spominja.
“Ko je prišla prva stranka in vprašala, ali lahko operemo perilo za njihov turistični apartma – to je bilo za nas preprosto ‘vau’. Prvi mesec smo tu in tam oprali kakšno odejo, sčasoma pa so ljudje začeli spraševati o nas. Nekje sredi junija so se stvari začele premikati. Svoj del promocije sem prispevali preko letakov in vizitk. Opravila sem tudi ogled manjših hotelov, vil in restavracij. Tukaj smo dobili nekaj strank in jih zaradi kakovosti naših storitev tudi obdržali. Vedno izberem kakovost pred kvantiteto in zahvaljujoč ustnemu priporočilu se naš krog zvestih strank iz dneva v dan širi.”
Z ozonom do popolnega vonja in mehkobe
In ko je govora o generatorju ozona BW, je gospa Valentina naravnost navdušena. “Že takoj na začetku sem opazila veliko razliko pri pranju moževih sintetičnih delovnih srajc. Prej sem imela toliko težav, da sem se znebila neprijetnega vonja, po uporabi ozona pa je popolnoma izginil!
“Vedno rada poudarim, da uporabljamo ozon. Naročniki so že vedeli, kako to na splošno deluje, vendar sem jih želela še bolj poučiti z našimi promocijskimi materiali. Njihovi odzivi so bili zelo pozitivni.”
“Vonj in mehkoba še nikoli nista bila boljša. In to so opazili gostje v namestitvi naše stranke. Ko stranka pride in mi pove, da na booking.com dobiva pozitivne kritike, češ da je perilo popolnoma čisto, belo in mehko, je to najboljši kompliment! Vsi v tem poslu imajo težave z madeži kreme za sončenje, vendar smo našli popolno formulo, da se jih znebimo,” pravi s ponosom.
Pomen poprodajne podpore
Gospa Valentina poudarja, kako pomembna je zanjo poprodajna storitev. “Ko ste sredi sezone, ni časa za čakanje na odpravo težave in tukaj postane razpoložljivost storitve ključnega pomena. Kadarkoli sem imela vprašanje ali situacijo, kadarkoli sem pritisnila napačen gumb – sem poklicala vašo ekipo in vprašala ‘Kaj zdaj?’ Z opremo za pranje perila nisem imela izkušenj in zato mi je ta podpora veliko pomenila. Na primer, imela sem situacijo z likalnikom – perilo se je lepilo nanj. Prišel je vaš tehnik in še isti dan smo to rešili.”
Tudi gospa Valentina je postajala iz dneva v dan bolj spretna pri rokovanju z opremo. Veliko je pripomogla preprostost uporabe. »Na začetku se mi je zdelo, da je likalni valj prehiter. Zdaj, ko sem ujela tempo, hitrosti sploh ne opazim,” se zasmeje.
“Opremo lahko kupite kjerkoli – ampak kaj potem? Zato vedno pravim – če bi kdo prišel do mene in mi ponudil ne vem kaj – bi se mu zahvalila in rekla, da svojo sanjsko ekipo že imam in smo močni!”
Rezultati: Številke ne lažejo
Še en pokazatelj, ki potrjuje, kako odlično gospa Valentina vodi svoj poslovni podvig – številke.
“Ljudje so nam govorili, da prvo leto pomeni minus, drugo nič in na koncu tretjega nekaj dobička. Ampak, nimamo minusa! Lahko rečemo, da se je oprema izplačala v prvem letu. Poleg tega v tej sezoni pričakujemo še večjo intenzivnost!
Kot zaključek te zgodbe o uspehu gospa Valentina izpostavi: »Moj nasvet začetnikom v tem poslu bi vsekakor bil, da najamejo ekipo strokovnjakov, ki jim bo pomagala v procesu od ideje do realizacije, pa tudi kasneje, kot poprodajna podpora. Zame sta najpomembnejša dobra komunikacija in zaupanje. In prav temu pripisujem uspeh svojega podjetja.”
“Ljudje so nam govorili, da prvo leto pomeni minus, drugo nič in na koncu tretjega nekaj dobička. Ampak, nimamo minusa! Lahko rečemo, da se je oprema izplačala v prvem letu.”
Gospa Valentina je uspešno uresničila svoje sanje z LG Professional. Zdaj ste na vrsti vi! Tukaj smo, da vam pomagamo najti najboljšo rešitev za vaše podjetje, zato nas kontaktirajte!